Ballerina Kindergarten Games voor Android

• Beveiligingsstatus

Softonic-recensie

Ballerina Kleuterschool Spelletjes: Een Leuk en Educatief Avontuur

Ballerina Kindergarten Games is een Android app ontwikkeld door Family Play Ltd. Het is een gratis educatief spel ontworpen voor kinderen vanaf 5 jaar. De app bevat 12 interactieve spellen die basisvaardigheden voor de kleuterschool leren, waaronder cijferherkenning, matchen, vergelijken, spellen en patronen. De uitdagende wiskundige concepten van het spel zijn ontworpen om de geletterdheid van jonge kinderen te ontwikkelen.

De app biedt een betoverende voorstelling met ballerina-dansers, professionele vertelling en speelse muziek. Het spel stimuleert kinderen om tegelijkertijd te leren en te spelen. De app heeft als doel de rekenvaardigheden te verbeteren en geavanceerd kritisch denken te ontwikkelen voor kleuters.

Ouders kunnen lid worden van de gemeenschap van de app om feedback, opmerkingen en suggesties te geven. Ze kunnen ook de Facebook- en Twitter-accounts van de ontwikkelaar volgen voor de nieuwste updates, wedstrijden en gratis cadeautjes.

Al met al is Ballerina Kindergarten Games een fantastische leer-app die een interactieve en boeiende ervaring biedt voor kinderen. Het is perfect voor ouders die willen dat hun kinderen plezier hebben terwijl ze essentiële vaardigheden voor de kleuterschool leren.

Programma is beschikbaar in andere talen

Ballerina Kindergarten Games voor Android

• Gratis

• In Nederlands
  • V 3.40

(0)
  • Beveiligingsstatus

Beoordelingen about Ballerina Kindergarten Games

Heeft u geprobeerd Ballerina Kindergarten Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.